یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

لیست قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی هیچ راز دیگری نیست

مواد اولیه لیوان کاغذی - محصولات کاغذی یکبار مصرف نقش پر رنگی در زندگی روزمره و ماشین آلات امروزی دارند و به دلیل کیفیت بالای این محصولات جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان دارند و فروش خوبی دارند.

مواد اولیه لیوان کاغذی
مواد اولیه مورد استفاده برای لیوان های کاغذی و ظروف کاغذی، کاغذ پلی اتیلن یا کاغذ با روکش پلی اتیلن است. تولید لیوان های کاغذی به فضای کمی و مواد اولیه نسبتا ساده نیاز دارد.

کاغذهای پلی اتیلن پس از ورود به ایران به چاپخانه ها فرستاده می شود تا طرح مورد نظر را بر روی آنها چاپ کنند و در مرحله بعد توسط دستگاه پانچ در سایزهای مختلف برش داده می شوند. در نهایت به این مواد اولیه چاپ شده و برش خورده، استروک می گویند.

ماده اولیه دارای قسمت دیگری به نام رول است که برای کف لیوان های کاغذی که عرض های متفاوتی دارند استفاده می شود. رول پایینی لیوان های کاغذی مات و براق است. هر یوان قیمت دستگاه تولید لکاغذی دارای اندازه رول فوم خاصی است.

در نهایت لیوان های کاغذی در سلفون پیچیده شده و در کارتن قرار می گیرند.

تولید کنندگان مواد اولیه لیوان کاغذی
این نوع کاغذها در کیفیت ها و برندهای مختلف وارداتی و موجود می باشند. کشورهای واردکننده کاغذ پلی اتیلن کره، چین، اندونزی و هند هستند و از این میان محصولات وارداتی از چین کیفیت خوب و مناسبی دارند.

وزن کاغذ
گرماژ (وزن) کاغذ به دستگاه تولید و مقدار پلی اتیلن و کاغذ پایه بستگی دارد. به طور کلی وزن کاغذ با واحد گرما 200 است یعنی هر متر مربع از این کاغذ 200 گرم و هر متر مربع روکش پلی اتیلن بین 12 تا 24 گرم وزن دارد.

خود کاغذ پلی اتیلن به دو صورت تک و دوتایی در ساخت لیوان های کاغذی استفاده می شود.

در حالت تک تنها یک طرف کاغذ خام با مواد پلی اتیلن روکش شده و قسمت داخلی شیشه صیقلی و براق است.

و در حالت دوگانه دو طرف کاغذ خام با مواد پلی اتیلن روکش شده و دو طرف شیشه پولیش می شود.

لیوان های کاغذی تکی برای نوشیدنی های گرم مناسب هستند و در صورت استفاده از نوشیدنی های سرد در آنها سوراخ می شوند. لیوان کاغذی دوتایی برای نوشیدنی های گرم و سرد مناسب است.

ویژگی های مواد پلی اتیلن
مواد اولیه لیوان های کاغذی که از مواد پلی اتیلن هستند در برابر مایعات و مواد غذایی قابلیت های زیادی دارند. این مواد در تماس با مواد غذایی اثر شیمیایی بسیار ضعیفی دارند و مانعی برای انتقال رطوبت مایع به سطح بیرونی شیشه هستند و با سرعت بیشتری در محیط بازیافت می شوند و کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می کنند.

نوشیدن انواع نوشیدنی های سرد و گرم در لیوان های کاغذی یکبار مصرف مشکلی ندارد. به لطف پوشش مومی اطراف آنها، ماندگاری آنها بالا بوده و کیفیت مواد ریخته شده در آنها تغییر نمی کند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.