دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

نمایی بی طرفانه از دستگاه تولید لیوان کاغذی

مواد لیوان کاغذی

ماده ای که در لیوان های کاغذی تولید می شود نوع خاصی از کاغذ است که بیشتر در فرآیند تولید بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که این نوع کاغذ در تماس مستقیم با غذا قرار می گیرد، باید کاملاً استریل شود. کاغذ مورد استفاده که با توجه به حرارت متفاوتی که باید تحمل کنند از کاغذ لایه ای بادوام است که روی آن لایه ای از روکش پلی اتیلن قرار می گیرد.

لیوان کاغذی

وجود پلی اتیلن در ترکیبات این نوع شیشه باعث می شود اولا این کاغذها زودتر در محیط بازیافت شوند و آسیب کمتری به محیط زیست وارد کنند و ثانیاً به دلیل تماس مستقیم با مواد غذایی کمترین اثرات شیمیایی را داشته باشند. مواد آن را از نظر بهداشتی حفظ می کند و از انتقال رطوبت مایع به سطح بیرونی شیشه جلوگیری می کند. مقدار مواد به کار رفته در یک لیوان کاغذی بر اساس وزنی که مایع باید در آن قرار گیرد تعیین می شود.

لحظات مهم در ساخت لیوان های کاغذی تبلیغاتی و مزایای آن

از مزیت های اصلی لیوان های کاغذی تبلیغاتی قیمت پایین و تبلیغات گسترده و کاربردی است. در کاربردهای دیگر، مایعات به سطح بیرونی لیوان نفوذ نمی کنند و در نتیجه گرمای دست کمتر احساس می شود. قابل استفاده برای مصرف چای داغ برای مهمانان شرکت و یا بازدیدکنندگان از غرفه های نمایشگاهی و .. با استفاده از لیوان های کاغذی تبلیغاتی می توانید هرگونه تابلو و چاپ تبلیغاتی را با هر رنگی ایجاد کنید و بهترین کیفیت تصویر را بر روی آنها داشته باشید که مشتریان می توانند از آن بازدید کنند.

مراحل تولید لیوان کاغذی

مراحل ساخت لیوان های کاغذی به این صورت است که کاغذ ابتدا با دستگاه های مخصوص پوشش پلی اتیلن روکش شده و سپس مطابق طرح مورد نظر چاپ می شود و سپس به سفارش مشتری برش داده می شود و در نهایت در دستگاه های یکبار مصرف قرار می گیرد. و تولید کنندگان لیوان کاغذی به تعداد و اندازه دلخواه می رسند.

چاپ روی لیوان کاغذی
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.