دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

ناشناخته اظهارات واقعی درباره لیست قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی

درب لیوان کاغذی - ظروف یکبار مصرف کاغذی از جمله محصولات دوستدار محیط زیست هستند که مصرف آنها در کشور رو به افزایش است. استفاده از درب لیوان های کاغذی علاوه بر زیبایی و شیک بودن به سلامت و ایمنی غذا کمک زیادی می کند.

با توجه به ابعاد، اندازه و جنس لیوان یکبار مصرف، درب لیوان کاغذی در اندازه های مختلف و با کاربردهای متفاوت تولید می شود که دارای انواع درب لیوان کاغذی، درب لیوان پلاستیکی، درب لیوان های گیاهی و ... می باشد.

درب لیوان کاغذی بر اساس اندازه لیوان ها تولید می شود، حتی در لیوان های هم اندازه، درب ها را می توان در اندازه های مختلف تولید کرد که بستگی به قطر دهانه فنجان دارد. در واقع بسته به قطر دهانه شیشه، اندازه درب نیز تغییر می کند.

ماده اولیه درب لیوان کاغذی
ماده اصلی مورد استفاده برای ساخت درب لیوان کاغذی پلاستیک است. پلاستیک دارای انعطاف پذیری خوبی است، بنابراین می توان ایده های خوبی برای تولید درب روی آن تحقق بخشید. برای تهیه مواد اولیه باید به قیمت و کیفیت آن توجه کرد.

مزایای استفاده از درب لیوان کاغذی
مهمترین مزیتی که یک درب روی فنجان می تواند داشته باشد، افزایش جذابیت بصری و حفظ دمای نوشیدنی است. بستن درب فنجان از ریختن ناگهانی نوشیدنی جلوگیری می کند.

مهمترین کاربرد درب لیوان کاغذی، جلوگیری از سوزاندن لب ها در حین نوشیدن است. قسمتی از درب لیوان کاغذی با ارتفاع بیشتری نسبت به بقیه آن ساخته شده است و سوراخ ایجاد شده مانع از انتقال حرارت نوشیدنی به لب می شود.

بخشی از درب شیشه ای به گونه ای طراحی شده است که یک نی برای نوشیدن آسان طراحی شده است. انواع درب لیوان کاغذی را می توان به درب نوشیدنی سرد و درب نوشیدنی گرم تقسیم کرد.

درب نوشیدنی سرد به خوبی روی ظرف می‌نشیند و این مشکل ساخت آن را نسبت به درب نوشیدنی گرم آسان‌تر کرده است و ساخت درب لیوان کاغذی و شکل‌های آن چندان پیچیده نیست.

اما ساختن درب برای نوشیدنی های گرم عوارض بیشتری دارد. وجود درب از سرد شدن نوشیدنی جلوگیری می کند. بنابراین نوع ساخت و قالب گیری در تولید درب نوشیدنی گرم با درب نوشیدنی سرد متفاوت است.

لیوان کاغذی درب دار قیمت بالاتری نسبت به نوع بدون درب دارد.

فنجان یکبار مصرف درب دار را می توان برای مواردی مانند کیسه یخ، فنجان قهوه یکبار مصرف درب دار و موارد دیگر استفاده کرد.

فرآیند تولید درب لیوان کاغذی
فرآیند تولید درب لیوان کاغذی با رول های پلاستیکی از دستگاه انجام می شود. این دستگاه از طریق فشار ایجاد شده توسط قالب ها پلاستیک را به گردن تبدیل می کند. در واقع مراحل

تولید به شرح زیر است: 1- گرمایش 2- شکل دهی 3- پانچ 4- پانچ. هر قالب ماشینی می تواند یک تا سه ردیف داشته باشد و هر ردیف می تواند از 3 تا 5 درب تولید کند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.